Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України, 16-17 травня 2019 року

Розмір шрифту: 
СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК СУЧАСНИЙ СПОСІБ ОПАНУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ЛІКАРІВ
Denys Shyian

Остання редакція: 2019-04-18

Аннотація


У медичній освіті симуляції використовуються як допоміжні засоби моделювання для відтворення клінічних сценаріїв, що значно підвищує клінічну компетентність фахівця, яка своєю чергою сприяє набуттю студентом, лікарем-інтерном, клініцистом неоціненних клінічних навичок за допомогою наочної практики, не обмеженої лише теоретичними знаннями й діалогом «викладач-студент». Навчаючись симуляційно, ми можемо припускатися помилок та вчитися на них, не завдаючи шкоди пацієнтові. Використання симуляційного методу в медичній освіті має значні переваги, спрямовані на безпеку пацієнта, а також знижує витрати на охорону здоров’я за рахунок підвищення кваліфікації медичних працівників.

Симуляції завжди наочні та реалістичні, їх використання в навчальному процесі забезпечує високий рівень навчання. На сьогодні дуже важливо інтегрувати симуляційне навчання в межах програм навчання для лікарів на всіх етапах освіти. Впровадження симуляційного навчання означатиме, що висококваліфіковані випускники медичних вишів будуть менше помилятися в клініці та набуватимуть цінного досвіду.