Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України, 16-17 травня 2019 року

Розмір шрифту: 
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ CASE-STUDY ТА «МОЗКОВОГО ШТУРМУ» В ВИЩУ МЕДИЧНУ ОСВІТУ
Андрій Дащук, Наталія Пустова, Євгенія Добржанська

Остання редакція: 2019-04-17

Аннотація


В статті наведений досвід впровадження методів case-study та «мозкового штурму» в вищу медичну освіту. Метою нашої роботи було порівняння й оцінка ефективності методу кейсів і методу «мозкового штурму» при навчанні на кафедрі дерматології, венерології та СНІДу Харківського національного медичного університету. Після проведення практичних занять за цими методиками ми оцінили ефективність даних методів з точки зору найбільш придатних для застосування в медичних освітніх установах.