Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України, 16-17 травня 2019 року

Розмір шрифту: 
ЗМІНИ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО СТАНУ ЗДОРОВ'Я СТУДЕНТІВ В ПРОЦЕСІ ПРОВЕДЕННЯ КІНЦЕВОГО КОНТРОЛЮ ЇХНІХ ЗНАНЬ
Ганна Спиридонівна Короленко, Людмила Анатоліївна Пісоцька, Янілджан Джуманезівна Кочкарова, Сахір Борирох, Сохаїл Кхуррам

Остання редакція: 2019-04-05

Аннотація


У педагогіці, особливо в останній час, одним із ефективним методів контролю знань учнів є метод тестування. У нашій вищій школі вся система навчання розрахована на середнього студента, тому при проведенні аналізу результатів тестування надається середній показник, без урахування при цьому функціонального стану здоров’я студентів, які тестуються, та без оцінки їхнього психологічного статусу. Адже студентська група, курс – це не "усереднена маса" студентів, а зібрання індивідуальностей зі своїми психологічними, психофізіологічними особливостями. Вивчення впливу самого процесу тестування на функціональний стан здоров'я студентів, які тестуються, заслуговує на увагу не тільки для з'ясування їхніх взаємозв'язків, але і в подальшому для самоосвіти самим студентом, а також підвищення ефективності прийомів і засобів педагогічного впливу та управління процесом навчання.