Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України, 16-17 травня 2019 року

Розмір шрифту: 
ПЕРШИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ФРАНКОМОВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У ДЕРЖАВНОМУ ЗАКЛАДІ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА МЕДИЧНА АКАДЕМІЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ»
Тетяна Олексіївна Перцева, Леонід Юрійович Науменко, Сергій Вячеславович Захаров, Олександр Олександрович Нефьодов, Віра Федорівна Шаторна, Олена Олександрівна Нефьодова, Ольга Всеволодівна Кузнецова, Карина Леонідівна Шамелашвілі

Остання редакція: 2019-04-05

Аннотація


Мета роботи – проаналізувати рівень та якість підготовки іноземних студентів франкомовної форми навчання у Державному закладі “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”.

Основна частина. Висвітлено різні аспекти підготовки іноземних громадян у вищій медичній школі на додипломному етапі. Наведено основні заходи щодо створення умов для вдосконалення системи підготовки іноземних громадян. Акцентовано увагу на франкомовний напрям освітнього процесу кафедр першого курсу спеціальностей «Медицина» та «Стоматологія».

Висновок. Комплексна підготовка, а саме, вивчення нової мови викладання, підготовка якісного навчально-методичного забезпечення та ефективна вмотивованість дозволили розпочати викладання у Дніпропетровській медичній академії французькою мовою.

Ключові слова: організація навчального процесу, франкомовне навчання, іноземні студенти.