Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України, 16-17 травня 2019 року

Розмір шрифту: 
«СТУДЕНТ-ВИКЛАДАЧ» – ВПЛИВ КОНФЛІКТУ НА ЯКІСТЬ НАВЧАННЯ
Катерина Сергіївна Савчук

Остання редакція: 2019-04-17

Аннотація


На сучасному етапі реформування галузі охорони здоров'я йде активний пошук нових форм і засобів підвищення якості медичної освіти. Одним з перспективних підходів  є взаємодія в системи «викладач-студент» як взаємообумовлений вплив суб’єктів, включених у спільну діяльність. [1, 2, 3]

Метою дослідження є вивчення особливостей комунікативної взаємодії між викладачем та студентом як чинника ризику появи конфліктів між ними.

Для досягнення мети використано соціологічний метод  - анкетування 50 викладачів і 100 студентів Житомирського медичного інституту.

Результати. При взаємодії «викладач-студент» можливі конфлікти, які найчастіше виникають на грунті неспівпадіння точок зору викладача і студента щодо оцінки обома суб'єктами навчального процесу знань студента. За даними опитування як викладачів, так і студентів, досить ефективним підходом до вирішення означених конфліктних ситуацій є звертання до комп'ютерного тестування, як способу перевірки знань.             Висновок. На нашу думку, основною причиною конфліктів між студентом і викладачем є  суб'єктивізм, який значною мірою долається шляхом використання комп'ютерних засобів контролю знань студентів.