Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України, 16-17 травня 2019 року

Розмір шрифту: 
ВДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІСПИТУ КРОК 2
Ірина Олегівна Гаман, Ольга Степанівна Човганюк, Дмитро Павлович Александрук, Сергій Захарович Краснопольський

Остання редакція: 2019-04-15

Аннотація


Одним із найважливіших завдань вищої медичної освіти України є забезпечення якості підготовки студентів-медиків, що відповідає сучасним міжнародним стандартам. Ліцензійні інтегровані іспити – об’єктивний критерій незалежного оцінювання рівня професійної компетентності, що є складовою частиною державної атестації студентів-медиків. Крок 2 – екзамен із професійно-орієнтованих дисциплін, які базуються на галузевих стандартах вищої освіти та відповідають освітньо-професійній програмі підготовки спеціалістів, магістрів. Основним джерелом підготовки до ліцензійних іспитів є навчальні матеріали для вивчення відповідних дисциплін: підручники, тексти лекцій, практичні посібники тощо. Кожного року деканати відповідних факультетів проводять контрольні зрізи знань студентів-стоматологів, за результатними яких виділяють  групи ризику. Співробітники кафедри внутрішньої медицини стоматологічного факультету імені професора М. М. Бережницького вибирають із буклетів за попередні роки тестові завдання загального медичного профілю, опрацьовують їх та включають у матеріали проведення занять до відповідних тем. Також проводять консультативні заняття, де акцентують увагу на проблемних для студентів питаннях.

Таким чином, для вдосконалення підготовки студентів-стоматологів до Кроку 2 необхідно покращувати якість знань студентів шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, активного проведення консультативних занять із детальним клінічним розбором ситуаційних тестових завдань загального медичного профілю.