Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України, 16-17 травня 2019 року

Розмір шрифту: 
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З КЛІНІЧНОЇ АНАТОМІЇ ТА ОПЕРАТИВНОЇ ХІРУРГІЇ У СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
Viacheslav Vdovichenko

Остання редакція: 2019-04-12

Аннотація


Резюме. Пошук шляхів набуття фахової компетентності майбутніх лікарів залишається актуальним у вищий медичній освіті. Метою дослідження була експериментальна перевірка заходів по впровадженню інноваційних методів навчання для формування фахових компетентностей студентів з клінічної анатомії та оперативної хірургії. Проведений педагогічний експеримент показав краще зростання академічної успішності та опанування практичних навичок у студентів з використанням інтерактивних методів навчання.

Ключові слова: клінічна анатомія, фахова компетентність, інтерактивні методи навчання.