Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України, 16-17 травня 2019 року

Розмір шрифту: 
ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОСТОРУ НА ВСТУПНОМУ ЗАНЯТТІ ЗА ТЕХНОЛОГІЄЮ FLIP У ЗАПОРІЗЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
Людмила Валеріївна Макєєва, Олена Олександрівна Попазова

Остання редакція: 2019-04-02

Аннотація


Важливість першого аудиторного заняття з дисципліни важко переоцінити. Саме на першому занятті відбувається не тільки формальне знайомство студентів з дисципліною та викладачем, а й ознайомлення з навчальним планом: встановлюються цілі, задачі курсу, визначаються завдання та строки їх виконання, правила поведінки на заняттях, а також створюється освітній простір, формуються відносини між викладачем та кожним окремим студентом і групою загалом, проводиться мотивація студентів на активне навчання не тільки на аудиторних, але й на позакласних заняттях.

Освітній простір, будучи створеним за FLIP технологією, починає функціонувати за законами, властивим організованим структурам, гомеостаз яких підтримується ззовні і зсередини як за рахунок власних ресурсів стабільності, так і за рахунок цілеспрямованих зусиль викладачів. Освітній простір функціонує як мережа, та його освоєння суб'єктом є різноманітна взаємодія з компонентами освітнього простору, в процесі якого засвоюється певний зміст освіти, формується соціальний досвід, відбувається розвиток особистості як студента, так і викладача.