Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України, 16-17 травня 2019 року

Розмір шрифту: 
Значення самостійної роботи у процесі формування клінічного мислення студента
Костянтин Вікторович Швець, Микола Миколайович Островський, Олександр Іванович Варунків, Ірина Олександрівна Савеліхіна

Остання редакція: 2019-03-29

Аннотація


Важливим завданням вищої медичної освіти  вважається формування творчої особистості з розвинутим клінічним мисленням.  Організація самостійної роботи студентів являється основною складовою у формуванні конкурентоспроможного спеціаліста здатного до самоосвіти. Збільшення кількості годин на самостійну роботу студента (СРС) вимагає вміння засвоювати, аналізувати  та творчо використовувати набуті знання, що забезпечує оптимальний результат навчального процесу, активізує пізнавальну діяльність студентів.