Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України, 16-17 травня 2019 року

Розмір шрифту: 
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЛЕКЦІЙНОГО ВИКЛАДАННЯ
Лариса Іванівна Соколова, Катерина Володимирівна Антоненко

Остання редакція: 2019-03-29

Аннотація


Основними формами викладання в медичному університеті є лекція, практичне заняття та самостійна робота. Лекції часто передують практичним заняттям, є орієнтовною основою для подальшого засвоєння навчального матеріалу. Після перших 5 хвилин слухання будь-якого виступу здатність концентруватися та засвоювати інформацію швидко падає, а через 15-20 хвилин стає критично низькою. Співробітниками кафедри неврології Національного медичного університету імені О.О. Богомольця в 2017-2018 н.р. було змінено формат та тривалість лекцій з неврології, яка тепер не перевищує 45 хвилин, для студентів медичних та стоматологічного факультету 4 курсу, при цьому зміст усіх лекцій був уніфікований. Після кожної лекції було запроваджено анкетування оцінки якості як самої лекції, так і викладання матеріалу лектором. Усне опитування та аналіз анкет студентів демонструють схвальну оцінку студентами нововведення.