Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України, 16-17 травня 2019 року

Розмір шрифту: 
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ
Ольга Миколаївна Левчук

Остання редакція: 2019-03-28

Аннотація


Вступ. Покращення підготовки фахівців відповідно до вимог сучасного ринку праці, потребує модернізації навчально-виховного процесу, створення оптимальних умов для професійного становлення майбутніх фахівців.

Основна частина. Використання в нашому коледжі інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) при викладанні акушерства та гінекології допомагає подолати виклики сучасності: глобалізацію знань, швидкі темпи накопичення та поширення інформації. Ефективність навчального процесу і міцність засвоєння навчального матеріалу забезпечується широким застосуванням сучасних технічних засобів навчання, такі як мультимедійні презентації, відеофільми, комп’ютерне тестування. Для цього в нашому коледжі усі лекційні аудиторії устатковані проекторами, використовуються комп’ютерні класи, спеціалізовані аудиторії з екраном, телевізором.

Нами зібрана та постійно оновлюється бібліотека електронних посібників, конспектів лекцій, відеороликів та презентацій. Навчальні відеофільми дають змогу продемонструвати рідкісні захворювання, патологічні стани, що стосуються інтимної сфери пацієнтки. Студенти можуть повторити, зупинити перегляд, розібрати побачене колегіально. У нашому коледжі впроваджено та широко застосовується комп’ютерне тестування для підготовки до Крок М.

Враховуючи широке використання серед студентів мобільних пристроїв, нами створено навчальні матеріали акушерства та гінекології у зручних форматах PDF, FB2 для читання на смартфонах та планшетах. Електронне навчання не обмежене часом та місцем перебування, знаходить все більше позитивних відгуків. До уваги студентів пропонуємо відомі та створені власноруч інформаційні портали, електронні книги, системи тестування, додатки для смартфонів.

Висновок. Освітня діяльність сучасного педагога, метою якого є підготовка конкурентно-спроможного фахівця, неможлива без виростання сучасних ІКТ.