Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, "XXІІ Міжнародний медичний конгрес студентів і молодих вчених", 23-25 квітня 2018 року

Розмір шрифту: 
ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА Й ОЦІНКА ВПЛИВУ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ЦЕНТРІВ ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ТА ПРИВАТНИХ ЗАКЛАДІВ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВЯ НА ЗАДОВОЛЕНІСТЬ ПАЦІЄНТІВ ЯКІСТЮ НАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ НАСЕЛЕННЮ
Ярослав Михайлович Демчишин

Остання редакція: 2018-03-30

Аннотація


В умовах реформування системи охорони здоров’я якість надання медичної допомоги на первинному рівні визначається низкою факторів. Вивчення задоволеності пацієнтів якістю надання медичної допомоги в закладі є важливим інформативним інструментом для виявлення можливих недоліків і їх усуненню за допомогою ефективного управління та впровадженню світового досвіду. Показник задоволеності якістю надання медичної допомоги є складовою інтегрального показника рівня якості лікування у закладах охорони здоров’я.

Реорганізація ЦПМСД на засадах сімейної медицини гальмується через велику кількість об’єктивних причин, серед яких варто виділити: дефекти у організації роботи лікувально-профілактичним закладом; низьке фінансове, матеріально-технічне забезпечення; неукомплектованість штату кваліфікованими медичними працівниками із навичками роботи ПК та знанням іноземної мови; недосконалість функціонування реєстратури ЦПМСД (у функціонуванні реєстратур медичних закладів залишилась велика кількість радянських елементів, які знижують рівень задоволеності відвідувачів закладу).