Остання редакція: 2018-03-30
Аннотація
В умовах реформування системи охорони здоров’я якість надання медичної допомоги на первинному рівні визначається низкою факторів. Вивчення задоволеності пацієнтів якістю надання медичної допомоги в закладі є важливим інформативним інструментом для виявлення можливих недоліків і їх усуненню за допомогою ефективного управління та впровадженню світового досвіду. Показник задоволеності якістю надання медичної допомоги є складовою інтегрального показника рівня якості лікування у закладах охорони здоров’я.
Реорганізація ЦПМСД на засадах сімейної медицини гальмується через велику кількість об’єктивних причин, серед яких варто виділити: дефекти у організації роботи лікувально-профілактичним закладом; низьке фінансове, матеріально-технічне забезпечення; неукомплектованість штату кваліфікованими медичними працівниками із навичками роботи ПК та знанням іноземної мови; недосконалість функціонування реєстратури ЦПМСД (у функціонуванні реєстратур медичних закладів залишилась велика кількість радянських елементів, які знижують рівень задоволеності відвідувачів закладу).