Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, "XXІІ Міжнародний медичний конгрес студентів і молодих вчених", 23-25 квітня 2018 року

Розмір шрифту: 
ВПЛИВ МОТИВАЦІНИХ ТРЕНІНГІВ НА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ І ПРОДУКТИВНІСТЬ СТУДЕНТІВ У НАВЧАННІ
Тетяна Іванівна Іваніцька

Остання редакція: 2018-03-22

Аннотація


Для сьогодення характерні динамічні процеси, які охоплюють всі сфери життєдіяльності людини і суспільства загалом та супроводжуються відчутними змінами у практичній діяльності особистості. На виклик часу є відповідь – зміна комунікації, розвиток методів підготовки людей до нових умов міжособистісної взаємодії. Одним з таких методів є тренінг. Він являє собою динамічну форму навчання, в ході якої відбувається активне засвоєння знань, умінь та навичок, що відповідає умовам сучасного життя.

Можливості мотиваційного тренінгу все більше привертають увагу соціальних педагогів, соціальних працівників, психологів, менеджерів та ін. Адже ця форма організації особистості дозволяє комплексно та швидко підвищити самоефективність людини.