Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, "XXІІ Міжнародний медичний конгрес студентів і молодих вчених", 23-25 квітня 2018 року

Розмір шрифту: 
МОТИВАЦІЯ, ПЕРФЕКЦІОНІЗМ ТА ПРОКРАСТИНАЦІЯ, ЯК СКЛАДОВІ АКАДЕМІЧНОЇ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ ДВНЗ ТДМУ
Тетяна Іванівна Іваніцька

Остання редакція: 2018-03-21

Аннотація


Відомо, що навчальна мотивація є одним із факторів впливу на ступінь пізнавальної активності майбутніх спеціалістів. Мотивацію слід розглядати не тільки як умову ефективного оволодіння знаннями, а й як важливий чинник розвитку особистості фахівця. Саме вона відіграє важливу роль у становленні людини, оскільки без неї неможлива ефективна навчальна діяльність, розвиток особистості і потреби до самовдосконалення, саморозвитку, самоосвіти.

Освітнє середовище ВНЗ вимагає часової самоорганізації студентів. Часто перепоною на шляху до навчальної успішності стають перфекціонізм та прокрастинація, що суттєво впливають на самоефективність.

Дослідження на тему мотивації, перфекціонізму та прокрастинації в структурі учбової діяльності студентів-медиків у наш час зумовлена, перш за все, необхідністю виховання всебічно розвиненої, активної, творчої та гармонійної особистості, підготовленості до життя в постійно змінюваному, конкурентному та взаємозалежному світі.