Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Довкілля і здоров‘я, 27-28 квітня 2017 року

Розмір шрифту: 
ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ КРЕМЕНЕЦЬКОГО ММРВ ДУ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОЛЦ МОЗ УКРАЇНИ»
С. О. Трубіцин

Остання редакція: 2017-04-04

Аннотація


УДК: 616-71

ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ КРЕМЕНЕЦЬКОГО ММРВ ДУ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОЛЦ МОЗ УКРАЇНИ»

Трубіцин С.О., Єпішова М.М.

kremses@ukr.net

Кременецький міськміжрайонний відділ  здійснює свою діяльність в межах адміністративно-територіальних утворень Кременецького, Збаразького, Лановецького та Шумського районів Тернопільської області. Одним з важливих напрямків моніторингових досліджень є дослідження об’єктів довкілля в рамках здійснення державного соціально-гігієнічного моніторингу. За зазначений період лабораторіями відділу виконаний достатньо великий обсяг різноманітних досліджень. Проте, постає питання, чи правочинна ця діяльність і отримані результати мають юридичну силу, оскільки після реорганізації Держсанепідслужби України обласні лабораторні центри не стали її правонаступниками?. А згідно з п. 12 «Положення про Держсанепідслужбу України» зазначена діяльність належала до повноважень Головних управлінь територіальних органів Держсанепідслужби. Сам порядок здійснення державного соціально-гігієнічного моніторингу встановлено Постановою КМУ № 182 від 22.02.2006р. «Про затвердження Порядку проведення державного соціально-гігієнічного моніторингу» де одним з учасників проведення моніторингу визначено Держсанепідслужбу України. Наразі напрошується логічне запитання: якщо в нормативно-правових актах в сфері здійснення моніторингу стану об’єктів довкілля після реорганізації Держсанепідслужба України не виключена з числа суб’єктів системи проведення моніторингу стану довкілля, то чи мають право обласні лабораторні центри тапер вже МОЗ України брати на себе відповідальність за цю діяльність без внесення змін в нормативно-правові акти в цій сфері. Вважаємо, що питання щодо легітимності повноважень лабораторних центрів МОЗ України виконувати дослідження в сфері соціально-гігієнічного моніторингу потребує як найшвидшого вирішення на рівні урядових актів.


Повний текст: PDF