Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти", 5-6 листопада 2020 року

Розмір шрифту: 
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ВУЗАХ
Валерій Володимирович Бондаренко, Олександр Олексійович Розколупа, Олена Сергіївна Іваницька, Ігор Владленович Яценко, Віктор Миколайович Гаврильєв, Ігор Олексійович Іваницький, Ольга Петрівна Буханченко, Павло Ігорович Яценко

Остання редакція: 2020-09-16

Аннотація


Огляд підходів до розуміння компетентності як найважливішого рівня професіоналізму дає можливість зробити висновок, який стосується акмеографічних характеристик професіоналізму викладача, до яких відносяться: активне, дієве знання закономірностей становлення і розвитку особистості; здатність до ефективної комунікації, спілкування і взаємодії, підтримки взаємин з колегами, взаємного навчання і розвитку; можливість вирішення у професійно-освітньому процесі різноманітних завдань, які моделюють, імітують або реально відображають професійну діяльність, а також активність індивіда у розвитку власних здібностей.