Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти", 5-6 листопада 2020 року

Розмір шрифту: 
ВПРОВАДЖЕННЯ КЕЙС-МЕТОДУ У ПРАКТИКУ ВИКЛАДАННЯ ФАРМАКОЛОГІЇ ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ
Ірина Борисівна Самура

Остання редакція: 2020-05-12

Аннотація


Сучасні тенденції удосконалення процесу навчання студентів активно демонструють велику кількість педагогічних інновацій, одним з яких вважається case-study.  Кейси найкращим чином залучають іноземних студентів до активного вирішення клінічної ситуації, до участі в подіях кейса. На практичних заняттях з фармакології застосовували різні форми кейсів. Найбільш популярними серед іноземних студентів виявилися короткі кейси у супроводженні засобів наочної візуалізації, наприклад, бліц-опитування за конкретним рецептом. Студентам пропонувалось обрати конкретні механізми дії, застосування та побічні ефекти лікарського препарату, згідно представленого рецепту. Після опитування проводилась дискусія за суперечливими питаннями. Кейс-підхід підвищував залучення студентів до навчального процесу, визначав проблему як таку, що відповідає реальній ситуації, з якою лікарі стикаються в досвіді роботи. Це підштовхує студентів до подальшої дискусії з застосуванням різних підходів, інтерпретацій та персоналій, сприяє навчанню без пресингу, вихованню співчуття, коли студенти ідентифікують себе з учасниками кейсу, представляють себе в різних ролях чи ситуаціях;

Висновок. Кейс-метод може бути достатньо ефективним засобом для закріплення знань і вмінь при вивченні фармакології іноземними студентами.