Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти", 5-6 листопада 2020 року

Розмір шрифту: 
Клінічний розбір хворого як метод формування компетенцій та розвитку клінічного мислення
Віталій Іванович Кривенко, Світлана Петрівна Пахомова, Михайло Юрійович Колесник, Олена Петрівна Федорова, Ігор Сергійович Качан, Ірина Василівна Непрядкіна, Ольга Іванівна Бородавко

Остання редакція: 2020-05-05

Аннотація


При проведенні клінічних розборів лікар - інтерн вчиться поєднувати свої теоретичні знання з усіх розділів медицини, здійснювати план своєї творчої реалізації, набуває навички спілкування з хворим колегами, викладачем. Клінічний розбір формує когнітивні, організаційно-комунікативні, інформаційно-аналітичні компоненти компетенцій. Питання, які виникли під час розбору мотивують до поповнення та удосконалення знань. Сформованість компетенцій у лікаря дозволить оволодіти відповідними діагностичними алгоритмами, здатністю приймати адекватні терапевтичні рішення, розпізнавати патологічні стани і надавати невідкладну допомогу, проводити диференційну діагностику найбільш поширених захворювань та складати протокол лікування, можливістю використання нових інформаційних технологій з метою діагностики і лікування хворих . Розвиток клінічного мислення на останньому етапі навчання має особливе значення. Інформаційні технології проникли глибоко у процес навчання, але справжній живий хворий та клінічний розбір його хвороби залишається основним методом навчання в інтернатурі та формуванні компетентностей.