Остання редакція: 2020-05-05
Аннотація
При проведенні клінічних розборів лікар - інтерн вчиться поєднувати свої теоретичні знання з усіх розділів медицини, здійснювати план своєї творчої реалізації, набуває навички спілкування з хворим колегами, викладачем. Клінічний розбір формує когнітивні, організаційно-комунікативні, інформаційно-аналітичні компоненти компетенцій. Питання, які виникли під час розбору мотивують до поповнення та удосконалення знань. Сформованість компетенцій у лікаря дозволить оволодіти відповідними діагностичними алгоритмами, здатністю приймати адекватні терапевтичні рішення, розпізнавати патологічні стани і надавати невідкладну допомогу, проводити диференційну діагностику найбільш поширених захворювань та складати протокол лікування, можливістю використання нових інформаційних технологій з метою діагностики і лікування хворих . Розвиток клінічного мислення на останньому етапі навчання має особливе значення. Інформаційні технології проникли глибоко у процес навчання, але справжній живий хворий та клінічний розбір його хвороби залишається основним методом навчання в інтернатурі та формуванні компетентностей.