Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти", 5-6 листопада 2020 року

Розмір шрифту: 
СУЧАСНІ ФОРМИ КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
Наталія Сергіївна Михайловська, Ірина Олегівна Стецюк, Таміла Олегівна Кулинич, Оксана Володимирівна Шершньова, Оксана Олександрівна Лісова, Ольга Олександрівна Антипенко

Остання редакція: 2020-05-05

Аннотація


Навчання у вищій школі – це багатогранний процес, що складається із взаємопов’язаних елементів, серед яких важливе місце займає система оцінювання знань, умінь, навичок студентів [1-5]. Проте стандартні методи оцінювання навчальних досягнень студентів не дозволяють сформувати в повному обсязі необхідні вміння і навички, які потрібні для забезпечення успішних життєвих і професійних стратегій після закінчення вузу [2-5]. Широке застосування тестів є обмеженням для розвитку найважливіших поведінкових навичок і ключових компетенцій, які сьогодні затребувані в професійному середовищі й у повсякденному житті.

На сучасному етапі особливо гостро постає проблема оцінювання навчальних досягнень студентів з тем, які виносяться на самостійне опрацювання [1-4]. Одним із нових підходів в оцінюванні самостійної роботи студентів є впровадження накопичувальної системи навчальних досягнень за допомогою інноваційного методу портфоліо [5].