Остання редакція: 2020-05-04
Аннотація
Анотація. У сфері професійної підготовки майбутніх провізорів здійснилась можливість використання професійних додатків на основі використання хмарних сервісів у навчальному процесі. Найбільш відомі хмарні платформи створюють можливість здійснювати інтерактивну онлайн взаємодію викладачів та студентів у професійній підготовці та дозволяють впроваджувати нові інноваційні форми організації використання сучасних засобів передачі даних.
Метою дослідження є аналіз основних можливостей використання хмарних технологій під час навчання майбутніх фахівців фармацевтичної галузі. Для досягнення поставленої мети розв’язуються такі завдання: вивчити і узагальнити передовий педагогічний досвід щодо впровадження у навчальний процес хмарних технологій; розглянути їх переваги та недоліки під час використання в навчальному процесі.
Об’єкт дослідження – процес застосування хмарних технологій у навчанні майбутніх провізорів.
Результати дослідження. Розроблено модель взаємодії системи дистанційного навчання та хмарних сервісів, визначені методичні особливості даної взаємодії.
Предмет дослідження – хмарні технології у навчанні майбутніх провізорів.
Основні висновки і рекомендації. Одним з реальних шляхів підвищення якості підготовки майбутніх фахівців фармації, активізації навчально-пізнавальної та науково-дослідницької діяльності студентів, розкриття їх творчого потенціалу, збільшення ролі самостійної та індивідуальної роботи є розробка та впровадження у навчальний процес ЗВО інноваційних технологій навчання, в основу яких покладено органічне поєднання традиційних та комп’ютерно-орієнтованих форм, методів і засобів навчання, зокрема й хмарних технологій. Доцільним є подальша робота над ознайомленням та навчанням викладачів ЗВО з використанням хмарних сервісів у професійній та навчальній діяльності.