Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти", 5-6 листопада 2020 року

Розмір шрифту: 
СУЧАСНІ ЗАСОБИ АКТИВУВАННЯ ПРОЦЕСУ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ПРОВІЗОРІВ-ІНТЕРНІВ НА ПЛАТФОРМІ Open EDX
Олександр Владиленович Мазулін, Олексій Антонович Бігдан, Галина Павліна Смойловська, Галина Григорівна Берест, Олена Костянтинівна Єренко

Остання редакція: 2020-05-04

Аннотація


ВСТУП. Інформаційні технології відносно недавно увійшли в наше життя, поступово займаючи все нові і нові ніші. Дистанційно на наш час можливо здобути різноманітні знання, починаючи з коротко термінових курсів та закінчуючи отриманням вищої освіти. Велика увага приділяється спеціалізованим сервісам пошуку інформації та FTP – серверам в Internet. Сучасні Web-технології дозволяють не тільки опублікувати текст, зображення, аудіо- і відеодані, але осіб, що навчаються , тим що недоступно для друкованих видань – можливістю інтерактивної взаємодії з користувачем. Стало можливим обмінюватися великими об’ємами учбових матеріалів та методичних розробок. На наш час відома система “Top Clas” користується заслуженою повагою в багатьох університетах США, Англії, Австралії та інших країн світу. Крім платформи Macintosh вона підтримує Unix, Netware, Windows NT та інтегрована з багатьма продуктами від сторонніх виробників [ 1-5, 7 ]. При цьому така форма навчання має деякі недоліки та далеко не всіх влаштовує. У сучасній  вищій школі викладають тільки основи тієї чи іншої дисципліни, які застосовувати на  практиці інколи дуже складно, що пов’язано з різноманіттям професійних завдань, які приходиться виконувати фармацевтичним фахівцям. Дистанційні освітні технології у формі on-line курсів стали звичним робочим інструментом навчання провізора [ 6 ]. Безперервна фармацевтична освіта є обов’язковим елементом для фахівців фармацевтичній галузі. Останнім часом відбувають суттєві зміни у медичній освіті у цілому та розробляються нові підходи до післядипломного навчання. Згідно постанови КМУ № 302 від 8.03.2018 р. «Положення про систему безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я» фахівці повинні підвищувати свій професійний рівень постійно, в тому числі із застосуванням різних способів дистанційної освіти. Підвищуються кваліфікаційні вимоги до провізорів. Щоб відповідати вимогам часу, їм потрібно безвідривно підвищувати кваліфікацію. Найбільш зручно робити це з застосуванням дистанційних платформ.