Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти", 5-6 листопада 2020 року

Розмір шрифту: 
РОЛЬ ЕЛЕКТРОННИХ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ КОМПЛЕКСІВ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Наталія Сергіївна Михайловська, Ірина Олегівна Стецюк, Таміла Олегівна Кулинич, Оксана Володимирівна Шершньова

Остання редакція: 2020-05-04

Аннотація


Сучасний освітній процес потребує широкого використання інформаційних технологій, які дають змогу підвищити та вдосконалити ефективність отримання знань. Під час реформування освіти у вищих навчальних закладах прогресивно розробляється концепція дистанційної освіти, що передбачає розробку різноманітних технологій. Одним з найбільш цікавих та зручних як для викладачів, так і для студентів елементів інформаційно-освітнього порталу ВНЗ мають стати електронні навчально-методичні комплекси (ЕНМК) з дисциплін.

Кафедра загальної практики – сімейної медицини та внутрішніх хвороб Запорізького державного медичного університету насьогодні широко використовує ЕНМК у навчальному процесі. Нами створено та успішно використовуються 14 комплексів для студентів різних клінічних спеціальностей, які викладені українською та англійською мовами, враховують специфіку та індивідуальні особливості навчального процесу.

Впровадження дистанційних технологій, зокрема ЕНМК, до роботи кафедр медичних ВНЗ при вивченні клінічних дисциплін дозволяє підвищити рівень індивідуально-психологічної готовності студентів до самостійного навчання, рівень оволодіння відповідними компетенціями, ефективність набуття вмінь і навичок роботи з пацієнтами, розвиток професійно-значущих якостей особистості.