Остання редакція: 2020-05-04
Аннотація
Перехід людства до постіндустріального суспільства де панують науково-інформаційні технології робить такі категорії як конкурентоздатність, змагальність, суперництво поняттями повсякденного життя. При цьому фахівець має бути носієм не тільки енциклопедичних знань, але й висококомпетентним професіоналом, що забезпечує технологічний та комерційний успіх його професійної діяльності. В умовах соціальної та професійної мобільності шляхом оновлення вищої освіти є переорієнтація навчання з накопичення знань до формування навиків компетентної діяльності, що надає можливість особистості адаптуватись у соціумі.
З метою вивчення ефективності використання активних методів навчання, що є ключовим моментом при впровадженні кредитно-трансферної системи організації навчального процесу на кафедрі хірургії № 2 розроблена технологія навчання з використанням ділових ігор, спеціалізованих комп'ютерних програм, відпрацювання практичних навичок у спеціально обладнаних учбових класах. Проаналізовані кінцеві рівні знань двох груп студентів. Студенти першої групи навчалися згідно з традиційною методикою, студенти другої - згідно з розробленою методикою. Показано, що впровадження інформаційних технологій, включення мотиваційної компоненти, застосування компетентнісного підходу до реалізації цілей навчального процесу забезпечує краще засвоєння студентами теоретичних знань та засвоєння практичних навичок, необхідних для компетентної професійної діяльності.