Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти", 5-6 листопада 2020 року

Розмір шрифту: 
ДОСВІД САМОПІДГОТОВКИ ІНТЕРНІВ ДО «КРОК 3.ФАРМАЦІЯ»
Ярина Орестівна Гриньків, Іван Юрійович Рев`яцький, Ольга Миколаївна Заліська

Остання редакція: 2020-05-03

Аннотація


Для провізорів-інтернів в ЛНМУ ім. Данила Галицького проводяться претестування в онлайн тестовій системі «MISA» та на паперових бланках, що організаційно максимально наближено до реальних умов проведення ліцензійного іспиту «Крок 3. Фармація». Нашою метою було оцінити шляхом комплексного анонімного анкетування провізорів-інтернів та студентів 4-5 курсів фармацевтичного факультету для оптимізації процесів самопідготовки та самоконтролю рівня знань. Встановлено, що: значна більшість інтернів розпочинають процес підготовки за 1 – 3 місяці до дати його складання (що підтверджено аналізом результатів претестувань, які проводилися на кафедрі); 56 % респондентів вважають, що під час вивчення тестових питань краще читати всі відповіді, де вірна буде першою, 22 % – правильну відповідь доцільно розміщувати не на першій позиції, 22 % – доцільно наводити лише правильну відповідь; 64 % опитаних вважають доцільним вчити питання при об’єднанні їх за навчальними дисциплінами, а 36 % вважають це недоцільним; 61 % вважає, що при самоконтролі питання із різних навчальних дисциплін мають бути перемішані, 39 % вважають це недоцільним; 57% респондентів вважають, що претестування мають проводитися лише онлайн; 25% - лише на папері; 18 %- двома методами: на папері та онлайн; 70 % респондентів вважають, що в електронній системі блок тестових завдань має бути сформований із питань різних навчальних дисциплін, а правильна відповідь виводитися зразу після надання ними відповіді (і лише тоді здійснюватиметься перехід до наступного питання); 45 % респондентів вважать доцільним використання у тестовому блоці одного електронного претестування 100 запитань, а 25 % – 50 запитань.

Ці дані відповідають поточній кафедральній практиці проведення онлайн претестувань у системі "MISA". Загалом, одержані результати дозволили обрати напрямки подальшої оптимізації підготовки провізорів-інтернів.