Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, XIII Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Актуальні питання якості медичної освіти"

Розмір шрифту: 
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИК СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДВИЩЕННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ЛІКАРІВ ТА ПАРАМЕДИКІВ НА КАФЕДРАХ ДЗ «ЗМАПО МОЗ УКРАЇНИ»
Олександр Семенович Никоненко, Сергій Дмитрович Шаповал, Світлана Миколаївна Дмитрієва, Тетяна Олександрівна Грицун

Остання редакція: 2016-03-30

Аннотація


У статті представлено аналіз та роль симуляційних методик, впроваджених на кафедрах ДЗ «ЗМАПО МОЗ України» та оцінку отриманих лікарями компетенції за класифікацією Блума. Показано, що використання симуляційних методик дозволяє відтворити тісний зв'язок навчального процесу з практикою і максимальну реалістичність клінічної ситуації у післядипломній освіті лікарів.

The modeling techniques, which implemented in the postgraduate education of doctors, and evaluating of competency by classification Bloome were analyzed in this article. Conclusions about the role of use of simulation methods as the main part of relationship of the educational process and the real clinical practice in post-graduate education of physicians were made.