Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, XIII Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Актуальні питання якості медичної освіти"

Розмір шрифту: 
Досвід організації самостійної роботи студентів (СРС) на кафедрі стоматології дитячого віку Одеського національного медичного університету за умов кредитно-трансферної системи організації навчального процесу (КТСОНП)
Оксана Василівна Дєньга, Юрій Миколайович Коваль, Микола Федорович Коновалов

Остання редакція: 2016-03-30

Аннотація


Самостійна робота студентів (СРС) – це одна з організаційних форм навчання, яка рекомендується робочим навчальним планом. Зміст цієї роботи визначається робочою програмою кожної дисципліни та орієнтується на вимоги Галузевих стандартів освіти – освітньо-професійної програми (ОПП) та освітньо-кваліфікаційної характеристики (ОКХ) фахівця. Навчальний матеріал, який кафедрою винесений на СРС, тобто передбачений для самостійного опрацювання та своєчасно опанований студентом, підлягає підсумковому контролю тотожньо з розділами програми дисципліни, які опрацьовуються під час аудиторних занять. Найважливішим і домінуючим компонентом самостійності особистості є її вміння приймати рішення, контролювати процесс їхньої реалізації, а також нести відповідальність за наслідки своїх дій.

У статті підкреслюється, що навчання студентів стратегії і тактиці самостійного прийняття рішень є можливим за допомогою проблемного навчання, навчальних дискусій і вирішення практичних задач знов-таки проблемного характеру (аналіз конкретних ситуацій під час аудиторних занять).