Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, XXIV "Міжнародний медичний конгрес студентів і молодих вчених", 13-15 квітня 2020 р

Розмір шрифту: 
ОРГАНІЗАЦІЯ МЕРЧАНДАЙЗІНГУ В АПТЕЧНИХ МЕРЕЖАХ
Ольга Сергіївна Ткачук, Лариса Георгіївна Новикова, Ольга Анатоліївна Білан

Остання редакція: 2020-03-27

Аннотація


Застосування правил мерчандайзингу в аптеці збільшує товарообіг і прибуток аптеки, тому вивчення впливу мерчандайзингу на ці показники в діяльності аптечних мереж (АМ) є актуальним. Метою дослідження було проаналізувати застосування правил мерчандайзингу в аптеці №15 «Вітамін» (м. Київ), визначити його вплив на обсяги продажу лікарських засобів (ЛЗ) і розрахувати експозиційний коефіцієнт (ЕК) аптеки. В результаті проведенного дослідження виявлено значний вплив правил мерчандайзингу на економічні показники діяльності АМ, а саме значне зростання об’єму продажів ЛЗ при застосуванні правил мерчандайзингу в АМ. Достатність викладення характеризує ЕК=37,5 (%), що є оптимальним для стратегічного формування аптечного асортименту АМ.