Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, XXIII Міжнародний й медичний конгрес молодих вчених, 15-17 квітня 2019 року

Розмір шрифту: 
Маркетингові дослідження ринку кардіопротекторних препаратів
Маргарита Миколаївна Петрушенко

Остання редакція: 2019-03-10

Аннотація


Лідерами сумної медичної статистики сьогодення є ішемічна хвороба серця та один із її грізних проявів – інфаркт міокарда. Захворюваність населення України на хвороби системи кровообігу і вихід їх на перше рангове місце в структурі загальної смертності свідчать про зростання поширеності цієї патології та є несприятливим показником стану популяційного здоров’я. Для ефективної боротьби з ішемічними ушкодженнями використовують різні класи препаратів, серед яких є і представники метаболічної терапії.

Дослідження динаміки розвитку ринку кардіопротекторних лікарських засобів набувають поширеності проведення, що зумовлює актуальність та необхідність подальшого опрацювання цього напряму.

У результаті дослідження встановлено, що на національному ринку в обігу знаходиться 97 лікарських засобів кардіопротекторної дії, з яких 68 (70%) виробляється 34 підприємствами України та 29 (30%) - надходять на територію країни з-за кордону.